ກະຊວງ ອຸດສາຫະກຳ ແລະ ການຄ້າ
ກົງຈັກການຈັດຕັ້ງກະຊວງ ອຸດສາຫະກຳ ແລະ ການຄ້າ
ກະຊວງອຸດສາຫະກໍາ ແລະ ການຄ້າ ແມ່ນກົງຈັກການຈັດຕັ້ງໜຶ່ງຂອງລັດຖະບານ, ມີພາລະບົດບາດເປັນເສນາທີການໃຫ້ແກ່ລັດຖະບານໃນການຄຸ້ມຄອງມະຫາພາກ ກ່ຽວກັບວຽກງານ ອຸດສາຫະກຳ, ຫັດຖະກຳ, ເຂດ ແລະ ນິຄົມອຸດສາຫະກຳ, ການຄຸ້ມຄອງເຄມີ, ການຄ້າພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ, ການຄ້າຜ່ານອີເລັກໂຕຣນິກ, ການຄຸ້ມຄອງຕະຫລາດ, ການດັດສົມລາຄາ, ການປົກປ້ອງຜູ້ຊົມໃຊ້, ການແຂ່ງຂັນທາງທຸລະກິດ, ການຂຶ້ນທະບຽນ ແລະ ຄຸ້ມຄອງວິສາຫະກິດ, ການສົ່ງເສີມປະກອບທຸລະກິດທົ່ວໄປ, ການສົ່ງເສີມວິສາຫະກິດຂະໜາດນ້ອຍ ແລະ ກາງ, ຊັບສິນທາງປັນຍາ, ມາດຕະຖານວັດແທກ, ການອຳນວຍຄວາມສະດວກທາງດ້ານການຄ້າ…
ກົມສົ່ງເສີມການຄ້າ
ຂໍ້ມູນການຄົ້ນຄວ້າ
ພະແນກ ອຸດສາຫະກຳ ແລະ ການຄ້າ 18 ແຂວງ
ກອງປະຊຸມເຜີຍແຜ່ການນຳໃຊ້ລະບົບ Platform ການຄ້າທາງເອເລັກໂຕນິກ E-Commerce ໃຫ້ແກ່ນັກງານພາກລັກ, ຫົວໜ່ວຍທຸລະກິດ ແລະ ພະນັກງານຈຸດບໍລິການ ອີຄອມເມີສ ຄັ້ງທີ III ຢູ່ພາກໃຕ້
ກົມສົ່ງເສີມການຄ້າ ແລະ ຫັດຖະກຳ, ກະຊວງອຸດສາຫະກໍາ ແລະ ການຄ້າ ຮ່ວມກັບ ພະແນກອຸດສາຫະກໍາ ແລະ ການຄ້າ ແຂວງຈໍາປາສັກ ໄດ້ຈັດກອງປະຊຸມເຜີຍແຜ່ການນຳໃຊ້ລະບົບ Platform ການຄ້າທາງເອເລັກໂຕນິກ E-Commerce ໃຫ້ແກ່ພາກລັດ ແລະ ຫົວໜ່ວຍທຸລະກິດ ໃນລະຫວ່າງ ວັນທີ 11-12 ກັນຍາ 2024 ທີ່ ແຂວງຈໍາປາສັກ ພາຍໃຕ້ການເປັນປະທານໂດຍ ທ່ານ ຈັນສະໝອນ ສີສະອາດ ຮອງຫົວໜ້າກົມສົ່ງເສີມການຄ້າ…